sâmbătă, 28 mai 2011

VH2 – Trece vremea

Toamna se asterne incet peste umerii mei ca o scrisoare care mult prea tarziu a ajuns si n-are nevoie de raspuns mai trece o clipa asteptand sa vii poate ca nu mai stii ca sunt aici fara tine ochii imi sunt pustii draga mea e prea tarziu pentru mine draga mea de ce nu vrei sa ma crezi cand iti spun trece vremea trece vremea trece vremea si n-o poti opri departe pe mare este sufletul meu un marinar mult prea de mult plecat pe furtuna, mult prea greu incercat departe pe mare odata voi pleca si eu e un destin neinceput ce tainic ma cheama si frunzele cad din copaci si e toamna draga mea e prea tarziu pentru mine draga mea de ce nu vrei sa ma crezi cand iti spun trece vremea trece vremea trece vremea si n-o poti opri trece vremea trece vremea trece vremea si n-o poti opori doar iubirea doar iubirea doar iubirea e tot ce mi-a ramas

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu