sâmbătă, 28 mai 2011

Chris Norman - Stay With Me Tonight

Daca tu cauti putina iubire, Si simti ca este momentul potrivit Tot ce trebuie sa faci Este sa ma suni Spune c-o vei face, Ramai cu mine in noaptea asta Tu esti singura, iar eu voi fi aici si vreau ca tu sa stii Ca nu ma voi opri aici Stiu Si simt in sufletul meu, A te iubi pe tine este usor Si nu are rost sa incerc Sa o ascund Caci atunci cand privesc la tine Simt o dorinta Pe care n-o pot nega... Deci daca tu cauti putina iubire, Si crezi ca este momentul potrivit Nu sti cat de mult imi doresc ca tu Sa ramai cu mine in noaptea asta Si daca vrei ca eu sa te imbratisez Si sa-ti spun lucruri care te vor emotiona, Tot ce trebuie sa faci Este sa ma suni Spune c-o vei face, Totul este in regula Ramai cu mine in noaptea asta Ramai cu mine iubito.., Priveste-ma acum, Sti ca am asteptat Si am nevoie ca tu in noaptea asta Sa ma opresti din tremurat Si nu poti ascunde Ceea ce simti, Ai putea la fel de bine s-o accepti Nu are rost sa incerci s-o tainuiesti Eu o sa stiu ce este in mintea ta Crede-ma iubito... Deci daca tu cauti putina iubire, Si crezi ca este momentul potrivit Nu sti cat de mult imi doresc ca tu Sa ramai cu mine in noaptea asta Si daca vrei ca eu sa te imbratisez Si sa-ti spun lucruri care te vor emotiona, Tot ce trebuie sa faci Este sa ma suni Spune c-o vei face, Totul este in regula Ramai cu mine in noaptea asta Daca tu cauti putina iubire, Si crezi ca este momentul potrivit Nu sti cat de mult imi doresc ca tu Sa ramai cu mine in noaptea asta Daca vrei sa te imbratisez Si sa-ti spun lucruri care te vor emotiona, Tot ce trebuie sa faci Este sa ma suni Spune c-o vei face, Totul este in regula Ramai cu mine in noaptea asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu