sâmbătă, 28 mai 2011

Angela Similea - Daca n-ai fi existat

Refren: Ce-as fi fost daca n-ai fi existat Nici nu-mi pot imagina, Ma intreb daca n-ai fi existat Ce-ar fi fost viata mea 1. Poate nu te merit, dar sunt fericita Si simt c-am castigat pamantu' intreg, Tocmai de aceea, uneori mi-e teama Am castigat si nu mai vreau sa pierd Darul meu primeste, este doar iubirea De crezi ca nu-i prea mult ma vei ierta Daca fericirea-i un dar anume Ani intregi l-as cauta L-as gasi si ti l-as da Refren... Ce-as fi fost daca n-ai fi existat Nici nu-mi pot imagina, Ma intreb daca n-ai fi existat Ce-ar fi fost viata mea Ce-as fi fost daca n-ai fi existat Atunci pe cine-as fi iubit Ma intreb daca n-ai fi existat Cui as fi spus bine-ai venit 2.Poate nu te merit, dar sunt fericita Si simt c-am castigat pamantu' intreg Tocmai de aceea, uneori mi-e teama, Am castigat si nu mai vreau sa pierd Darul meu primeste, este doar iubirea De crezi ca nu-i prea mult ma vei ierta De-ar fi fericirea un dar anume Ani intregi l-as cauta L-as gasi si ti l-as da Refren... Ce-as fi fost daca n-ai fi existat Nici nu-mi pot imagina, Ma intreb daca n-ai fi existat Ce-ar fi fost viata mea Ce-as fi fost daca n-ai fi existat Atunci pe cine-as fi iubit Ma intreb daca n-ai fi existat Cui as fi spus bine-ai venit La la la Ce-as fi fost daca n-ai fi existat Atunci pe cine-as fi iubit Ma intreb daca n-ai fi existat Cui as fi spus bine-ai venit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu