sâmbătă, 28 mai 2011

Maria Dragomiroiu - Pentru tine viata mea

Saruta-ma de vrei sa nu-ti uit ochii, Saruta-ma sa cred ca ma iubesti, Alinta-ma in fiecare noapte, Si minte-ma frumos ca ma iubesti Saruta-ma in vis atunci cand poate Ti-e dor si doar la mine te gandesti Pentru tine viata mea, nu am noapte nu am zi Pentru tine-am sa iubesc la nebunie, Pentru tine viata mea, orisicat mi-ar fi de greu Am sa tot iubesc o vesnicie Pentru tine viata mea, nu am noapte nu am zi Pentru tine-am sa iubesc la nebunie, Pentru tine viata mea, orisicat mi-ar fi de greu Am sa tot iubesc o vesnicie Saruta-ma cand ploile de toamna Imi bat la geam in noptile tarzii, Alinta-ma si strange-ma in brate In serile cand poate ai sa vii, Saruta-ma de vrei sa cred in tine Iubeste-ma cu foc asa cum stii Pentru tine viata mea, nu am noapte nu am zi Pentru tine-am sa iubesc la nebunie, Pentru tine viata mea, orisicat mi-ar fi de greu Am sa tot iubesc o vesnicïe Pentru tine viata mea, nu am noapte nu am zi Pentru tine-am sa iubesc la nebunie, Pentru tine viata mea, orisicat mi-ar fi de greu Am sa tot iubesc o vesnicie Pentru tine viata mea, nu am noapte nu am zi Pentru tine-am sa iubesc la nebunie, Pentru tine viata mea, orisicat mi-ar fi de greu Am sa tot iubesc o vesnicie Pentru tine viata mea, nu am noapte nu am zi Pentru tine-am sa iubesc la nebunie, Pentru tine viata mea, orisicat mi-ar fi de greu Am sa tot iubesc o vesnicie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu