sâmbătă, 28 mai 2011

Roxana Popescu – Am nevoie de tine

Eu nu vreau luna de pe cer Cu raza-i alba si vicleana Mai bine lasa-ma sa-ti cer O fericire pamanteana Ca sunt frumoase vad ca sunt Dar toate seamana-ntre ele Tu de pe bolta le aduni Si mi le dai, dar nu te-ntrebi Ce-as face eu cu-atatea stele Vreau sa fi langa mine, Am nevoie de dragostea ta Am nevoie de tine Pentru linistea mea Tu insemni mai mult decat o stea Vreau sa fi langa mine, Am nevoie de dragostea ta Am nevoie de tine Pentru linistea mea Tu insemni mai mult decat o stea Eu n-as dori sa ma acum Nemarginirile albastre Sunt mai aproape de-adevar Aceste clipe ale noastre Ca sunt frumoase vad ca sunt Dar toate seamana-ntre ele Tu de pe bolta le aduni Si mi le dai, dar nu te-ntrebi Ce-as face eu cu-atatea stele Vreau sa fi langa mine, Am nevoie de dragostea ta Am nevoie de tine Pentru linistea mea Tu insemni mai mult decat o stea Vreau sa fi langa mine, Am nevoie de dragostea ta Am nevoie de tine Foarte sincer iti spun Serios iti repet te iubesc Vreau sa fi langa mine, Am nevoie de dragostea ta Am nevoie de tine Foarte sincer iti spun Serios iti repet te iubesc Vreau sa fi langa mine,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu