sâmbătă, 28 mai 2011

Chris Norman - Baby I Miss You

Nu pot ramane acasa Cand noaptea ma cheama Am o multime de prieteni Sa ma insoteasca la o bautura Dar nu este nimeni acolo Care sa ma poata opri Sa nu ma prabusesc Caci dragostea ta Este ca veriga lipsa Scumpo imi lipsesti Cand amintirile se strecoara in mintea mea Scumpo imi lipsesti Lacrimi de deznadejde ma orbesc Scumpo imi lipsesti Caci am lasat vremurile Bune in urma Scumpo imi lipsesti Vreau sa fiu cu tine Nu voi rata nici o ocazie Cautand o noua dragoste Umbland dupa fete Cand ziua a trecut Dar simt ca inima mea Cauta dragostea adevarata Si eu stiu Ca tu esti unica Scumpo imi lipsesti Cand amintirile se strecoara in mintea mea Scumpo imi lipsesti Lacrimi de deznadejde ma orbesc Scumpo imi lipsesti Caci am lasat vremurile Bune in urma Scumpo imi lipsesti Vreau sa fiu cu tine Scumpo imi lipsesti Si daca vreodata ne intalnim din nou Deschide-ti inima daca poti Scumpo imi lipsesti Cand amintirile se strecoara in mintea mea Scumpo imi lipsesti Lacrimi de deznadejde ma orbesc Scumpo imi lipsesti Caci am lasat vremurile Bune in urma Scumpo imi lipsesti Vreau sa fiu cu tine Scumpo imi lipsesti Cand amintirile se strecoara in mintea mea Scumpo imi lipsesti Lacrimi de deznadejde ma orbesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu