sâmbătă, 28 mai 2011

Daniel Iordachioaie – Daca intr-o zi ma vei iubi

Clipa-n care noi ne-am cunoscut Mi-a ramas in gand mereu Ca un zbor de pasari aparut Pe o raza alba-n drumul meu De-as avea o stea... doar a mea Te-as ruga sa vi cu lumina ta De-as avea un cer ...doar al meu Te-as ruga sa vi sa dai albastrul tau Daca intr-o zi ma vei iubii Si vei asculta inima mea Poate atunci tu in sfarsit vei sti Cate nopti am strans durerea grea Daca intr-o zi ma vei iubii Vom incepe-n doi un vis frumos Sub o margine de soare Si a florilor ninsoare Sub albastru necuprins si pur Din ochii tai Cat ar fi de mult voi astepta Dorul meu vei fi mereu Pe aripa lunii voi veghea Un mers al noptii trist si greu De-as avea o stea... doar a mea Te-as ruga sa vi cu lumina ta De-as avea un cer ...doar al meu Te-as ruga sa vi sa dai albastrul tau Daca intr-o zi ma vei iubii Si vei asculta inima mea Poate atunci tu in sfarsit vei sti Cate nopti am strans durerea grea Daca intr-o zi ma vei iubii Vom incepe-n doi un vis frumos Sub o margine de soare Si a florilor ninsoare Sub albastru necuprins si pur Din ochii tai Daca intr-o zi ma vei iubii Poate atunci tu in sfarsit vei sti Daca intr-o zi ma vei iubii Si vei asculta inima mea Poate atunci tu in sfarsit vei sti Cate nopti am strans durerea grea Daca intr-o zi ma vei iubii Vom incepe-n doi un vis frumos Sub o margine de soare Si a florilor ninsoare Sub albastru necuprins si pur Din ochii tai Sub albastru necuprins si pur Din ochii tai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu