sâmbătă, 28 mai 2011

Marius Teicu - Tacerea nu-i de aur

Tacerea e de aur, iar vorba de argint N-as vrea zicalele sa le dezmint Copil cand eram, eu nu prea vorbeam De-atunci iubeam mult tacerea Si tare-mi placea, zicala doar ea Cu aur si cu tacerea La scoala m-au dat, dar nu m-am schimbat Fiindca iubeam doar tacerea De-atata tacut, o clasa am pierdut De vina a fost doar tacerea R Tacerea nu-i de aur, mai bune-s vorbele Atunci cand ai de spus ceva in viata Poti crede in povata, dar n-ai s-aduni curand Tot aurul zicalei doar tacand La la la... M-am indragostit, eram fericit Insa o iubeam in tacere Chiar cand adormeam, in vis o vedeam Dar o visam in tacere Dar s-a intamplat, ca un alt baiat De mult certat cu tacerea Sa-i spuna ce vrea si s-a dus cu ea Eu am ramas cu tacerea R Tacerea nu-i de aur, mai bune-s vorbele Atunci cand ai de spus ceva in viata Poti crede in povata, dar n-ai s-aduni curand Tot aurul zicalei doar tacand Tacerea nu-i de aur, nu crede asa ceva Tot vorba inteleapta-i un tezaur Tacerea nu-i de aur, si-oricui tu poti sa-i ceri sa nu se-ascunda sub taceri sa nu vorbeasca in doi peri sa-ti dea raspunsul drept daca il ceri Nu dam sfaturi lexicale, mai curand gramaticale verbul a tacea tacere E un verb cum dar se cere O inteleapta folosire Caci si a vorbi vorbire E un verb ce se impune Daca ai ceva a spune Nu dam sfaturi lexicale, mai curand gramaticale verbul a tacea tacere E un verb cum dar se cere

2 comentarii: