sâmbătă, 28 mai 2011

Eugen Ungureanu - Pentru Tine

Infloreste-n suflet primavara Cand in ochii tai privesc Pentru tine cant si-mi iau chitara Ca sa-ti spun ca te iubesc Infloreste-n suflet primavara Cand in ochii tai privesc Pentru tine cant si-mi iau chitara Ca sa-ti spun ca te iubesc Refren Pentru tine, pentru tine Infloresc toti trandafirii Pentru tine, pentru tine Rade lacrima iubirii Pentru tine, pentru tine Infloresc toti trandafirii Pentru tine, pentru tine Infloreste si dragostea mea Cum e noaptea cerul plin de stele Cate ganduri am si eu Esti iubirea visurilor mele Si asa vei fi mereu Cum e noaptea cerul plin de stele Cate ganduri am si eu Esti iubirea visurilor mele Si asa vei fi mereu Refren Pentru tine, pentru tine Infloresc toti trandafirii Pentru tine, pentru tine Rade lacrima iubirii Pentru tine, pentru tine Infloresc toti trandafirii Pentru tine, pentru tine Infloreste si dragostea mea Cum este mireasma dintr-o floare Cum e apa de izvor Asa esti si tu fermecatoare Cu iubire si mult dor Refren Pentru tine, pentru tine Infloresc toti trandafirii Pentru tine, pentru tine Rade lacrima iubirii Pentru tine, pentru tine Infloresc toti trandafirii Pentru tine, pentru tine Infloreste si dragostea mea Refren Pentru tine, pentru tine Infloresc toti trandafirii Pentru tine, pentru tine Rade lacrima iubirii Pentru tine, pentru tine Infloresc toti trandafirii Pentru tine, pentru tine Infloreste si dragostea mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu