sâmbătă, 28 mai 2011

Chris Norman – You’re My Heart And Soul

Nu vreau pe nimeni in afara de tine Doar pe tine… Nu stii ca tot ceea ce fac eu E numai pentru tine, Doar pentru tine… Ma prabusesc si ezit Uit si sa mai respir Tu esti inima si sufletul meu Stapanirea mea de sine Am nevoie de tine aproape de mine Si cand tu pleci, Ceva din mine lipseste … ma sting Tu esti inima si sufletul meu, Inima si sufletul meu... Nu ma lasa aici in lacrimi, Nu spune adio.. M-ai ranit profund si-acum Sangele nu se va usca Spune-mi de ce? Oh, spune-mi de ce... ? Ma prabusesc pentru a treia oara, Nu vrei sa-mi dai o mana de ajutor? Tu esti inima si sufletul meu, Stapanirea mea de sine Am nevoie de tine aproape de mine Si cand tu pleci, Ceva din mine lipseste … ma sting Esti soarele si luna mea, Melodia sufletului meu Vesmantul ce ma acopera Si nu mai sunt bun de nimic Daca tu nu esti acolo... Tu esti inima si sufletul meu, Inima si sufletul meu... Nu vreau pe nimeni in afara de tine, Doar pe tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu