sâmbătă, 28 mai 2011

Anca Turcasiu - Acum pot spune te iubesc

Si iar e noapte si vantul bate La geamul meu s-a aprins o stea E intuneric, ea straluceste Si cerul parca tine cu ea La fel ca si inima mea Refren: Acum eu te-am gasit Si nu e doar un vis Dupa ani si ani de asteptare Acum simt ca traiesc Si nu cred ca gresesc Abia acum pot spune te iubesc Te iubesc Si nu mi-e frica, sunt fericita Acum faci parte din viata mea Esti o speranta, o raza de soare Venita din cer pentru a ma salva Si-ai ramas langa inima mea Refren... Acum eu te-am gasit Si nu e doar un vis Dupa ani si ani de asteptare Acum simt ca traiesc Si nu cred ca gresesc Abia acum pot spune te iubesc Te iubesc Esti tot ce-n viata mi-am dorit Si visul meu s-a implinit Refren... Acum eu te-am gasit Si nu e doar un vis Dupa ani si ani de asteptare Acum simt ca traiesc Si nu cred ca gresesc Abia acum pot spune te iubesc Te iubesc Te iubesc, te iubesc, te iubesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu