sâmbătă, 28 mai 2011

Celine Dion - My heart will go on Titanic

In fiecare noapte, in visele mele Te vad, te simt Ca asa stiu, ca vei continua Departarea traverseaza distanta Si spatiu dintre noi Trebuie sa vii sa-mi arati cum sa continui Refren: Aproape, departe oriunde ai fi cred ca inima va continua sa bata Inca o data deschizi usa Si esti aici in inima mea Si inima mea va continua sa bata Dragostea ne poate atinge o singura data Si ne poate parasi o viata Si niciodata sa nu o parasim pana nu vom mai fi Dragoste a fost cand te-am iubit pe tine Adevarat o singura data Te-am tinut in viata mea Vom continua sa mergem mai departe Refren: ... Esti aici Nu mai mi-e frica de nimic Si stiu ca inima mea va continua sa bata Vom sta asa pentru totdeauna Esti salvat in inima mea si inima mea va continua sa bata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu