duminică, 20 iunie 2010

Da-mi mana!!



"Da-mi mina si lasa-ma sa te port
spre culmi in inalturi,
printre norii stravezii.
Lasa-ma sa-ti arat
prima raza de soare prin ochii mei
si lasa-ma sa simt adierea blanda a vantului pe pielea mea.
Da-mi voie sa-ti arat cum sa asculti marea,
cum sa asculti noaptea si linistea ce te-nconjoara.
Lasa-ma sa-ti port pasii prin nisip,
spre necunoscut,
undeva departe in zare,
acolo unde se imbina cerul cu pamantul.
Lasa-ma sa miros florile in locul tau
si tu sa le simti parfumul,
sa ascult melodia vietii ca tu sa o poti trai.
Lasa-ma sa-ti spun noapte buna incet si duios.
Ti-as arata cum sa plangi cu ploaia,
cum sa canti cu vantul,
cum sa dansezi cu soarele,
cum sa traiesti cu viata,
cum sa simti cu sufletul.
Te-as face se vezi minunile,
sa crezi in ele si nu in ultimul rand
te-as invata sa speri.
Sunt gata sa-ti ofer totul,
fiecare bataie a inimii mele,
fiecare rasuflare, fiecare clipire.
Lasa-ma sa-ti fiu inceputul si sfarsitul,
noapte si zi, viata si speranta,
lasa-ma sa-ti pun iubirea in suflet si tu sa o traiesti."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu