duminică, 20 iunie 2010

Angela Ciochina - Da-mi mana prietene



Da-mi mana prietene

De unde vi
Da-mi mana prietene
In orice zi
Sa fi mai bun pe lume
De unde vi
Mana sa mi-o dai
De unde vi
Da-mi mana prietene
Nu rataci
Caci pe un drum anume
vei intalni
Zori de luna mai

Alege drumul prietene
Cel mai avantat
Unde zambete te asteapta
Lasa de-oparte grijile
Priveste lumea cu-ncredere
In viata
Hai pune-ti bratul prietene
Pe umarul meu cu incredere in viata
Aduna in cale florile
Culoare vietii orcand sa dai
Si canta...

Da-mi mana prietene

Alege drumul prietene
Cel mai avantat
Unde zambete te asteapta
Lasa de-oparte grijile
Priveste lumea cu-ncredere
In viata
Hai pune-ti bratul prietene
Pe umarul meu cu incredere in viata
Aduna in cale florile
Culoare vietii orcand sa dai
Si canta...

Da-mi mana prietene

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu