duminică, 20 iunie 2010

Anca - Alinta-ma, iubeste-ma



"Anca - Alinta-ma ,iubeste-ma"

bate luna in geam
ma rog parte sa am
sa am parte de iubire
sa ramai cu mine
toate stelele vreau
tie sa ti le dau
nu vreau in schimb altceva
decat iubirea ta

mi te-a dat Dumnezeu
sa fi sufletul meu
sa nu pot fara tine
sa traiesc pana maine

alinta-ma iubeste-ma
saruta-ma pastreaza-ma
vreau sa fiu in viata ta
si nu ma mai lasa

alinta-ma iubeste-ma
saruta-ma pastreaza-ma
vreau sa fiu in viata ta
si nu ma mai lasa

as plange pentru tine
cu lacrimi de iubire
daca intr-o zi as afla
ca ai pe altcineva
nu vreau sa ma gandesc
decat ca te iubesc
si ca vei fi numai al meu
sa te iubesc doar eu

mi te-a dat Dumnezeu
sa fi sufletul meu
sa nu pot fara tine
sa traiesc pana maine

alinta-ma iubeste-ma
saruta-ma pastreaza-ma
vreau sa fiu in viata ta
si nu ma maï lasa
alinta-ma iubeste-ma
saruta-ma pastreaza-ma
vreau sa fiu in viata ta
si nu ma maï lasa


mi te-a dat Dumnezeu
sa fi sufletul meu
sa nu pot fara tine
sa traiesc pana maine

alinta-ma iubeste-ma
saruta-ma pastreaza-ma
vreau sa fiu in viata ta
si nu ma maï lasa
alinta-ma iubeste-ma
saruta-ma pastreaza-ma
vreau sa fiu in viata ta
si nu ma maï lasa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu