duminică, 20 iunie 2010

Anisoara Puica - Toate florile din lume



Anisoara Puica - Toate florile din lume

Toate florile din lume,
Chiar si cele fara nume,
Ele toate sunt pentru femei
Doar femeia e asa
Poate cu dor astepta
Si sa treaca cu credintza anii ei

Refrren:
Ai fost ieri, esti si azi
Da-mi sarutul pe obraz
Si promite-mi ca si miine ai sa fii.
Spune-mi doar vorbe dulci
Ca o viatza m-ai iubi
Sa fiu cea mai fericita pe pamint...
Ai fost ieri, esti si azi
Da-mi sarutul pe obraz
Si promite-mi ca si miine ai sa fii.
Spune-mi doar vorbe dulci
Ca o viatza m-ai iubi
Sa fiu cea mai fericita pe pamint.


Si cand pleci pe cai straine
Te intorci numai la mine
Intelegi ca sincer te iubesc
Sa-mi aduci numai o floare
e cadoul cel mai mare
Asta este tot ce imi doresc.

Refren:

Ai fost ieri, esti si azi
Da-mi sarutul pe obraz
Si promite-mi ca si miine ai sa fii.
Spune-mi doar vorbe dulci
ca o viatza m-ai iubi
Sa fiu cea mai fericita pe pamint.
Ai fost ieri, esti si azi
Da-mi sarutul pe obraz
Si promite-mi ca si miine ai sa fii.
Spune-mi doar vorbe dulci
ca o viatza m-ai iubi
Sa fiu cea mai fericita pe pamint.


Refren:
Ai fost ieri, esti si azi
Da-mi sarutul pe obraz
Si promite-mi ca si miine ai sa fii.
Spune-mi doar vorbe dulci
ca o viatza m-ai iubi
Sa fiu cea mai fericita pe pamint.
Ai fost ieri, esti si azi
Da-mi sarutul pe obraz
Si promite-mi ca si miine ai sa fii.
Spune-mi doar vorbe dulci
ca o viatza m-ai iubi
Sa fiu cea mai fericita pe pamïnt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu