miercuri, 22 iunie 2011

Miky & Pepe – Fara tine

Spune-mi de ce plangi Plang de dorul tau Spune-mi ce te doare Ca nu esti al meu Spune-mi daca noaptea te gandesti la mine Si visezi la ziua in care te voi saruta! Te iubesc prea mult Asta-i dragostea Stiu ca niciodata nu te voi uita Numai daca timpul ar vrea sa-ti sopteasca Ce-i in gandul meu, ce simt pentru noi amandoi! Fara tine plang in noapte, de ce esti asha departe? Sunt departe si ma doare, dragostea e tot mai mare Fara tine lumea toata e prea trista si pustie Dragul meu stii prea bine fara tine nu pot simti iubirea! Refren 2x: Fara tine nu mai am culoare Nu mai am nici umbra, nu mai am nici soare,numai... Fara tine viata sens nu are E la fel de trista ca desertul fara ploaie! Fara tine ... Strofa 2: Sunt atatea zile de cand ai plecat Pare o vesnicie, dar nu te-am uitat Dar iubirea noastra parca nici nu vede Stie ca-ntr-o zi noi ne vom revedea Fara tine plang in noapte, de ce esti asa departe? Suntem ca si doua stele, mii de ani sunt intre ele Fara tine lumea toata e prea trista si pustie Eu sunt Soarele tu Luna, niciodata nu ne intalnim privirea! Refren2x: Fara tine nu mai am culoare Nu mai am nici umbra, nu mai am nici soare,numai... Fara tine viata sens nu are E la fel de trista ca desertul fara ploaie! Fara tïne ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu