miercuri, 22 iunie 2011

Cornel Fugaru - De ce-ai plecat din viata mea

Vreme trece,vreme vine Nici o veste de la tine Si parca-ar sta in loc In lumea mea, viata si noroc Vreme trece,vreme vine Doru-si bate joc de mine Dar n-am ce sa alerg Cum s-a intamplat eu nu pot sa-nteleg Refren: De ce,de ce-ai plecat din viata mea Nu te-ai gandit ce lasi in urma ta Ce loc pustiu ce amintiri nepieritoare Vei lasa si vei avea De ce,de ce-ai plecat din viata mea Facandu-mi dragostea povara grea Ducand cu tine ne-mplinirea de o clipa Pentru ce si de ce Vreme treci,vreme vine Gandul nu-i mai bun cu mine Dar nu pot sa alung Din visul meu,amintirea ta Refren: De ce,de ce-ai plecat din viata mea Nu te-ai gandit ce lasi in urma ta Ce loc pustiu ce amintiri nepieritoare Vei lasa si vei avea De ce,de ce-ai plecat din viata mea Nu te-ai gandit ce lasi in urma ta Ce loc pustiu ce amintiri nepieritoare Vei lasa si vei avea De ce,de ce-ai plecat din viata mea Nu te-ai gandit ce lasi in urma ta Ce loc pustiu ce amintiri nepieritoare Vei lasa si vei avea De ce,de ce-ai plecat din viata mea Nu te-ai gandit ce lasi in urma ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu